torsdag 2 januari 2014

10 saker om mej

1. Jag är sjukt mörkrädd! När jag går där ute o de e mörkt så tittar ja bakåt var tredje sekund.

2. Går alltid runt i pyjamas o stora joggingbyxor när jag e hemma.

3. Jag har glasögon, som jag hatar att använda men har dom bara när jag e hemma. Använder linser när jag ska nånstans.

4. Jag har svårt att hitta byxor åt mej eftersom jag inte köper dom om dom helt enkelt inte sitter nästintill perfekt.

5. Jag älskar att spela piano. Är inne på det sjätte året hos en pianolärare nu.

6. Jag gillar verkligen att träna, ja mår helt enkelt bra av det.

7. Hatar oftast allt som har med fisk att göra, medan vietnamesisk mat e de godaste som finns.

8. Jag är allt som oftast en glad person men när ja blir sur så är jag verkligen det åxå, haha.

9. I framtiden kommer jag, förhoppningsvis, att jobba som läkare på ett stort sjukhus, vara lyckligt gift, va mamma till några barn och bo i ett fint hus nära sjön.

10. Min dröm är att fara som utbytesstudent till England på tvåan i gymnasiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar