fredag 21 mars 2014

Vuokatti

Typiskt mej så for jag ju ändå med till Vuokatti, jag känd mej mycket bättre på morgonen o hade ingen feber så ja packa väskan o for med. Hade ingen matlust på hela dan så tyckt att nånting måst ju ha vari fel men ignorera de helt. Men hade en helt toppendag, jag o Fanny försökte lära oss snowboard. O ja, de gick riktigt bra för oss men int kan ja ju påstå att vi är nå proffs, hehe.

 Sen då vi börja fara hemåt börja ja känn av riktiga kramper i magen, men ignorera de åxå o sen då vi hadd lite över en timme kvar i bussen kuna ja knappt sita utan att vik mej dubbelt så for jag o sitt längst fram i bussen o när jag äntligen kom hem hoppa jag på en gång i säng o har nu sovi över 12 timmar. Skönt o va utvilad o bara vara hemma, mår int så farligt dåligt just nu men får se hur dagen kommer se ut.

 Hade iaf en superfin vintersportdag igår så tackar alla som var med :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar